فود پرس – مهندس پرویز بیوک مدیرعامل شرکت صنعتی داداش برادر «شونیز» در گفت و گو با یک روزنامه اعلام کرده که 50 درصد بازار شکلات ایران در اختیار این شرکت است.
به گزارش «فود پرس»، مهندس پرویز بیوک چهره برجسته و شناخته شده صنعت شیرینی و شکلات ایران که با برند «شونیز» یکی از با کیفیت ترین شکلات های کشور را تولید می کند در گفت و گویی با روزنامه آسیا با اشاره به حضور چهار دهه ای در صنعت شیرینی و شکلات به بیان موفقیت ها و دستاوردهای شرکت صنعتی داداش برادر پرداخته است.
او که به مناسبت افتخار جدید این شرکت در خصوص کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی به گفتگو پراخته در بخشی از مصاحبه گفته است: «راهبری بازار شکلات  در دستان «شونیز» است و بیش از 50 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.»
این اعلام نظر توسط چهره ای نام آشنا در حالی بیان می شود که با توجه به  واقعیت های بازار و حضور شرکت ها و برندهای قدرتمندی نظیر شیرین عسل، آناتا، آیدین، شوکوپارس، باراکا، مینو، شکلات ما و  فرمند بسیار دور از ذهن و  غیر واقعی به نظر می رسد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت آمار و ارقام خود را اصلاح می کند یا اینکه سایر شرکت ها از سهم بازار خود دفاع خواهند کرد.

 

کد خبر 25742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین سلطانی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 1
    محصولات شرکت فرمند ( شکلات پرند ) در مقایسه با برند های موجود بهتر و مطمءن تر است .