۰ نفر
۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۲

مريم شعبان‌زاد: در كشور كره جنوبي برندهاي مختلفي در زمينه توليد مواد غذايي فعاليت مي كنند كه از آن ميان برند «نانگ‌شيم» (Nongshim) يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان مواد غذايي فرآوري شده و متخصص در نودل فوري است كه بيشتر مردم اين كشور و ساير كشورهاي منطقه و جهان با محصولات آن آشنا هستند.
اين برندكه به دنبال حضور بيشتر در بازارهاي بين‌المللي و رقابت با ساير توليدكنندگان مخصوصا توليدكنندگان نودل‌هاي سبك كره‌اي و چيني است، به‌تازگي با ثبت رسمي نام تجاري خود، سفره‌هاي ايراني و قفسه‌هاي فروشگاه‌هاي شهرهاي كشور و همچنين ميزهاي رستوران‌هاي ايراني را هدف قرار داده است.
اين كمپاني در 18 سپتامبر 1965 ميلادي در كره جنوبي با نام «كمپاني صنعتي لوته» (Lotte Industrial Company) راه‌اندازي شد و در ماه مارس سال 1978 ميلادي تغيير نام داد.
«نانگ‌شيم» توانست به سرعت با فعال‌سازي خط‌هاي توليد كارآمد و استفاده از بازارياب‌هاي حرفه‌اي شناخته شود و صادرات محصولات خود را به كشورهاي مختلفي از جمله ايالات متحده آمريكا، كانادا و مكزيك انجام دهد.
در پي استقبال بي‌نظير مصرف‌كنندگان در سراسر دنيا، اين كمپاني اقدام به تاسيس يك كارخانه ديگر در شمال ايالات متحده به منظور گسترش محصولات خود در اين منطقه كرد.
محبوبيت «نانگ‌شيم» در جهت توليد انواع نودل فوري، نودل سوپ، گوشت گاو و انواع اسنك فوري به‌دست آمده است.
همچنين برنج آماده كه سمبل منبع قدرت مردم كره است، از ديگر محصولاتي است كه اين كمپاني به ارائه آن مي‌پردازد.

 

کد خبر 25749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =