استفاده از تسهیلات بانکی و به‌کارگیری منابع صندوق توسعه ملی به جای درآمدهای سال 92 و افزایش‌های بودجه بیمه صندوق کشاورزی، سه پیشنهاد کمیسیون برای جبران کسری بودجه سال 92 بخش کشاورزی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: کمیسیون کشاورزی تلاش کرد با سه پیشنهاد، کسری بودجه در بخش کشاورزی را جبران کند که استفاده از بندهای الحاقی برای به‌کارگیری تسهیلات بانکی در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی یکی از آنها بود.

عباس پاپی‌زاده افزود: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به جای درآمدهای سال 92 که مصوبه قانون سال جاری بود، نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند عملاً اختیار وزارت جهاد کشاورزی را برای افزایش درآمدهای خود و جبران کسری بودجه 92 به‌وجود آورد.

وی با اشاره به بدهی‌های دولت به صندوق بیمه خاطرنشان کرد: در حالی که در بودجه 92، 150 میلیارد تومان برداشت اعتباری برای صندوق در نظر گرفته شده بود، کمیسیون تصویب کرد اعتبارات صندوق به 850 میلیارد تومان برسد تا وزارت جهاد کشاورزی بتواند از محل افزایش درآمدهای صندوق نیز برای جبران کسری‌های خود اقدام کند.

کد خبر 25762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =