۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۴

مريم شعبان‌زاد: يكي از برندهاي مشهور مواد غذايي با نام «نينولاك» (Ninolac) در پي توسعه نام تجاري خود در سراسر دنيا و گسترش محصولات خود، به ثبت نام تجاري‌اش در ايران نيز اقدام كرد.

محصولات اين كمپاني كه در شهر «لوكزامبورگ» (Luxembourg)، يكي از ثروتمندترين شهرهاي جهان توليد مي‌شود، با طعم و تركيب مطلوب و استفاده از مواد طبيعي توانسته است با شعار حفظ انرژي متعادل همراه با رشد بهينه، به شهرت جهاني برسد و طيف گسترده‌اي از مصرف‌كنندگان را به سمت خود جلب كند.
از جمله محصولاتي كه «نينولاك» به توليد آن مي‌پردازد، فرآورده‌هاي تغذيه‌اي مناسب براي استفاده‌هاي پزشكي، غذاي نوزادان و كودكان است، همچنين گوشت، ماهي، مرغ، عصاره گوشت، ميوه‌ها و سبزيجات كنسروي، ژله، مربا، كمپوت، تخم‌مرغ، شير و محصولات لبني، از ديگر محصولاتي است كه ارائه مي‌شود.
تنوع توليدات اين كمپاني به حدي گسترش پيدا كرده است كه انواع قهوه، چاي، كاكائو، شكر، برنج، نشاسته، قهوه مصنوعي و شيريني‌جات نيز توسط «نينولاك» ارائه شده است.
يكي از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد اين كمپاني، استفاده از تكنولوژي پيشرفته‌اي است كه در محصولات مرتبط با نوزادان و كودكان توليد مي‌شود؛ به اين صورت كه نشاسته، غلات و حبوبات را به صورتي ارائه مي‌كند كه هضم آسان‌تري را براي نوزاد رقم مي‌زند.

 

کد خبر 25925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =