جمشید مغازه‌ای، دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه اختلالات گذشته باید در دور جدید کانون به بوته فراموشی سپرده شود، تاکید کرد: ترکیب هیات‌مدیره جدید باید یک ترکیب کاری و تازه‌نفس باشد و دبیرکلی انتخاب شود که مورد نظر همگان باشد و بتواند مسایل کانون را مدیریت کند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با تایید دو دستگی به وجود آمده در کانون تصریح کرد: این که عده‌ای دلسرد باشند و از حضور در جلسات خودداری کنند، به‌هیچ‌وجه به نفع کانون نیست و هیات‌مدیره آینده باید در فضایی صمیمانه و بدون لابی‌گری انتخاب شود تا سوءتفاهم مرتفع شود.
مغازه‌ای گفت: هیات‌مدیره باید از ترکیبی شایسته‌سالار شکل بگیرد، افرادی که بتوانند وقت گذاشته و کمک موثری انجام دهند.
وی با تاکید براینکه تکرار ترکیب یک هیات‌مدیره چندان جالب نیست، خاطرنشان ساخت: باید تغییراتی در بدنه هیات‌مدیره رخ دهد تا ترکیب قدرتمندتر و جامع‌تری در کانون حاضر شوند.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات با ابراز گلایه از برخی اعضای کانون به واسطه غیبت در جلسات متذکر شد: غیبت برخی اعضا باعث موفقیت لابی‌گری در هیات‌مدیره کانون شد.
وی افزود: بهترین گزینه برای کانون استقلال ساختمان و زیرمجموعه نشدن هیچ انجمن و تشکلی است و امید است به مرحله‌ای برسد که توانایی استقلال را داشته باشد.

 

کد خبر 26051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =