قدرت‌الله قاسمی، با حکم وزیر جهاد کشاورزی، امروز و پس از آیین تودیع و معارفه به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، سرانجام دومین تغییر رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی شامل حال استان اصفهان نیز شد و با حکم وزیر جهاد کشاورزی، قدرت‌الله قاسمی جانشین محمد نصراصفهانی شد. به این ترتیب، رئیس سابق سازمان پس از 35 سال و نیم خدمت، امروز به صورت رسمی بازنشسته می‌شود.

قدرت‌ الله قاسمی رییس جدید سازمان از سال 1382 تا 1384 خورشیدی، معاون فنی و اجرایی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان (در زمان ریاست مهندس فتاح الجنان) بوده است، اما از سال 1385 و یک سال پس از استقرار دولت نهم، تاکنون مرخصی بدون حقوق گرفته بوده و در بخش خصوصی حوزه کشاورزی فعالیت می کرده است.

بنابراین گزارش، در آیین تودیع ومعارفه وی، بخشنده معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیرجهادکشاورزی، نمایندگان 3 تشکل کشاورزی استان، ریاست سابق سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، ایرانپور نماینده مبارکه و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس پیرامون این انتصاب سخنرانی کردند که البته به گفته یک منبع آگاه در مراسم تودیع ومعارفه، خود قاسمی رییس جدید سازمان به احترام وقت مهمانان و خسته نشدن آن ها سخنرانی کوتاهی داشته و اظهارات خود را به وقت دیگری موکول کرده است.

دقایقی پیش آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، با حضور دکتر بخشنده معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، طرفه معاون استاندار، جوادی معاونت توسعه و منابع انسانی، حسین‌نژاد معاون مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، ایرانپور نماینده مجلس شورای اسلامی و...برگزار شد و از آنجا که زرگر، استاندار اصفهان به دلیل جلسه ای نتوانسته بود در این آیین حضور یابد؛ پس از پایان مراسم تودیع و معارفه، معاونان وزیر به اتفاق راهی استانداری شده اند تا رییس جدید سازمان را به زرگر، استاندار اصفهان و آیت ا.. طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان معرفی کنند.

کد خبر 26282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =