۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در نشست امروز مجلس وزیر اقتصاد بعد از دریافت کارت زرد اعلام کرد که استعفا می‌دهد، گفت: طیب نیا توقع کارت زرد گرفتن از مجلس را نداشت.

به گزارش ایسنا، روح‌الله حسینیان در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ‌های علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دریافت کارت زرد، گفت: به طور حتم طیب‌نیا توقع قانع نشدن نمایندگان مجلس را نداشت، زیرا فکر می‌کرد استدلال وی مورد قبول نمایندگان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استدلال طیب‌نیا در مدیریت عملکرد رئیس کل بانک مرکزی صحیح بود، افزود: قطعا مسئولیت عملکرد سیف مربوط به طیب‌نیا نمی‌شود، از این رو طیب‌نیا به علت قانع نشدن نمایندگان مجلس شوکه شد و اعلام کرد که من استعفا می‌دهم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به خانه ملت گفت: طیب‌نیا باید بداند که طرح سوال از وزرای دولت امری طبیعی است و وی باید در این امور صبر خود را بالا ببرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، افزود: به نظر من با کارت زرد دادن به طیب‌نیا یک اخطار جدی به کل کابینه دولت داد، زیرا در انتصابات مصالح نظام را رعایت نکردند.

کد خبر 26319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =