استاندار البرز، سومین بازدید صنعتی خود را به بازدید از یکی از افتخارات صنعتی این استان که در تولید ماکارونی و آرد تخصصی فعالیت می کند،اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، استاندار استان البرز در جریان سومین بازدید صنعتی خود در رأس هیئتی از معاونان و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی استان، در آخرین روز هفته ای که گذشت، راهی شهرستان ساوجبلاغ شد و ۳ ساعت وقت کاری خود را به بازدید مشترک از شرکت های مادیران و زر ماکارون و پروژه در دست احداث گروه صنعتی و پژوهشی "زرنام" اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ما،سید طاهر طاهری، استاندار البرز در جریان بازدید از خط تولید زرماکارون، با ابراز رضایت و خرسندی از فعالیت های تولیدی این مجموعه، خط تولید این مجموعه را بسیارمدرن دانست و با اشاره به سرمایه گذاری خوبی که در این مجموعه تولیدی شده است، از مدیریت آن به جهت مدیریت خوب درتولیدات داخلی و صادرات که تا قلب قاره آفریقا پیش رفته است، سپاسگزاری کرد.

استاندار البرز با اشاره به اقدام های مناسب صورت گرفته در این گروه در راستای اشتغال زایی، آمادگی خود را برای همکاری های بیشتر درپیشبرد این پروژه اعلام کرد و با اشاره به رشد جمعیت در این شهرستان، خواستار تقویت زیرساخت های متناسب با رشد جمعیت دراین منطقه شده و پروژه زرنام را نیز گامی مناسب در تحقق این امر و رفع معضل بیکاری در استان دانست.

مرتضی سلطانی، رییس هیات مدیره گروه صنعتی زر نیز در جریان این بازدید استاندار را در جریان جزییات روند امور قرار داد و از حسن توجه استاندار به این شرکت بزرگ صنایع غذایی کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایانا، وی در حاشیه این بازدید خود در مورد برنامه های کلان وی و همکارانش در بخش تولیدی به خبرنگار ما گفته است: برنامه ریزی لازم به منظور بازگشت 700 واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استان تدارک دیده شده است و بازگشت این واحدها به چرخه تولید، از جمله اولویت های مدیریت این استان است که در دستور کار معاونت های استانداری البرز قرار گرفته است.

استاندار البرز در مورد وضعیت احداث گلخانه های کشاورزی در روستای ماهدشت کرج از احداث 360 واحد گلخانه ای جدید در این روستا نیز خبر داد و گفت: مهم ترین مطالبه ای که از سوی مردم این روستا مطرح است، احداث ۳۶۰ واحد گلخانه ای در این روستا بوده که به آن پاسخ مثبت داده شد.

شایان ذکر است در جریان این بازدید معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و مدیران کل، صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست استان البرز و فرماندار و شهردار شهرستان ساوجبلاغ نیز استاندار را همراهی می کردند.

بنابراین گزارش، به نظر می رسد که با حضور استاندار البرز در این گونه بازدیدها و اظهارات وی مبنی براین که دستگاه های اجرایی استان با جدیت از حضور موثر سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان حمایت می کنند، باید شاهد دگرگونی تازه ای در روند توسعه شرکت های بزرگ صنایع غذایی و کشاورزی این استان در کنار توسعه گروه های غیرکشاورزی مستعد توسعه مانند مادیران نیزبود.

کد خبر 26411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =