معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: سازمان استاندارد نباید توصیه پذیر و مصلحت اندیش باشد، بلکه باید نهایت تلاش خود را برای صیانت از سلامت جامعه انجام دهد.


به گزارش ایرنا،ˈمحمد شریعتمداری در آیین معارفه رییس جدید سازمان ملی استاندارد ایران افزود: استفاده از زندگی سالم حق مردم بوده و حفظ بخش عمده ای از این حقوق بر عهده سازمان استاندارد است.

وی اظهار کرد: اکنون اغلب کشورهای جهان در تلاشند با بالا بردن استانداردها زمینه رفاه مردم خود را فراهم کنند و این امر در کشور اسلامی ما به عنوان حق الناس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شریعتمداری با اشاره به نقش تولیدات کشاورزی و دامی در تامین غذایی مردم خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت برای حفظ سلامت مردم باید با همکاری سازمان استاندارد برای تحقق این مهم حرکت کند.

وی ادامه داد: اگر کارشکنی در امر سلامت جامعه از طرف هر ارگان و نهادی صورت گیرد باید در برابر آن ایستادگی و از حق مردم دفاع کرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری تاکید کرد: در اجرای استاندارد های اجباری باید توجه بیشتری داشت چرا که این محصولات در سلامت و زندگی مردم تاثیرگذار است.

شریعتمداری همچنین با اشاره به جایگاه بالای پژوهشگاه استاندارد گفت: اتصال و ارتباط با مجموعه علم و دانش در توسعه هر چه بیستر و بهتر استانداردها در کشور ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با اشاره به انتخاب یک زن به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: زنان نقش بزرگی در پویایی جامعه دارند و باید از این قشر فرهیخته در توسعه نظام اسلامی به خوبی بهره برد.

در این آیین نیره پیروزبخت به عنوان رییس جدید سازمان ملی استاندارد ایران معرفی شد.

کد خبر 26588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =