رییس سابق سازمان ملی استاندارد گفت: قوانین استاندارد توصیه‌ای نیست چراکه سلامت مصرف کننده معیار تدوین قوانین استاندارد است.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نظام الدین برزگری در مراسم تودیع خود گفت: خداحافظی برای سربازان نظام معنایی ندارد و آنان تا زمانی که زنده هستند و نفس می کشند بر خود واجب می‌دانند که برای سربلندی و توسعه کشور قدم بردارند.

وی افزود: در پنج سال گذشته علی رغم بی مهری های فراوان، سازمان ملی استاندار موفق شد 40 طرح و اقدام اساسی را اجرایی کند و به واسطه آنها کیفیت تولیدات و سطح سلامت مصرف کنندگان را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

برزگری خاطرنشان کرد: در پنج سال گذشته سازمان ملی استاندارد در حوزه های استاندارسازی، تایید صلاحیت و سایر حوزه‌های مربوطه توفیقات زیادی کسب کرده و به بلوغ رسیده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 35 نفر و امسال نیز 85 نفر به عنوان اعضای جدید هیات علمی این سازمان معرفی شده اند که اکثر آنها در دانشگاه‌ها کرسی استاد تمامی دارند.

رییس سابق سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور به عنوان کارشناس با مجموعه استاندارد همکاری دارند.

وی یادآور شد استانداردسازی امری توصیه‌ای نیست و مجموعه استاندارد حتی زیر بار فشار، تهدید و تطمیع حاضر نمی‌شود با زیر پا گذاشتن مصالح مردم سلامت آنها را به خطر بیندازد.

وی گفت: سازمان استاندار سازمانی قانون گرا و پیشرو است که با فعالیت های خود زمینه حفظ سلامت مصرف کنندگان در حوزه‌های مختلف را ایجاد می کند.

در این مراسم نیره پیروزبخت که پیش از این مدیرکل ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد ایران بود به عنوان رییس جدید سازمان ملی استاندارد معرفی شد.

کد خبر 26590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =