مریم شعبان زاد: شروع یک روز پرنشاط همراه با یک صبحانه عالی و سبک و راحت که هرگز صدمه ای به سلامتی شما وارد نخواهد کرد، قطعا لذت بخش خواهد بود. از این رو، کمپانی های بزرگ با هدف ارائه محصولات سالم تر و مغذی تر به خصوص برای مصرف وعده صبحانه به رقابت با یکدیگر می پردازند.
کمپانی "نیچر ولی" (NATURE VALLEY) نیز در راستای رسیدن به این هدف محصولات منحصر به فرد و خاص خود را به علاقه مندان پروپا قرص صبحانه ارائه کرد تا نبض بازار این محصولات را به دست بگیرد و هم اکنون پس از پیشرفت های بزرگی که به واسطه صادرات محصولاتش به اقصی نقاط دنیا به دست آورد، این بار بازار ایران را مورد هدف قرار داد و نام تجاری خود را به صورت رسمی در ایران به ثبت رساند.
این کمپانی به ارائه محصولات متنوعی از جمله انواع میوه جات، سبزیجات و خشکبار به صورت پخته شده و کنسرو شده، ژله، مربا و انواع کمپوت ها می پردازد. همچنین، انواع ترشی و به خصوص یک نوع ترشی ویژه به نام" چوتنی" (Chutney) که با ادویه خاصی تهیه می شود، را تولید می کند.
از مواردی که سبب معروفیت این نام تجاری در میان دیگر رقبا شده است، می توان از عرضه محصولات غذایی سبک (اسنک) بر پایه میوه و بر پایه سبزیجات و خشکبار نام برد که طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کرده است.
از دیگر محصولاتی که "نیچر ولی" به بازار عرضه می کند، به انواع محصولات سیب زمینی، تخم مرغ، بیسکوئیت صبحانه و انواع شکلات ها می توان اشاره کرد که با عطر و طعم جدیدی که دارد انرژی روزانه فرد را تامین می کند.
به زودی شاهد حضور این برند در سوپرمارکت های ایران خواهیم بود.

 

کد خبر 27277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =