مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از برنامه دولت برای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان خبرداد و گفت: برای خط کشتار دستی به ازای هر کیلوگرم 6500 تومان و برای خط کشتار اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، به ازای هر کیلوگرم 6650 تومان از سوی دولت به مرغداران پرداخت می شود.

مصیب محمدیان شمالی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه دولت مرغ مازاد واحدهای تولیدی را به هر مقدار خریداری می کند، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور مرغ مازاد تولید داخلی را به هر مقدار به صورت منجمد کارتنی شرینگ پک خریداری می کند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: قیمت خرید برای خط کشتار دستی 6500 تومان به ازای هر کیلوگرم، برای خط کشتار اتوماتیک و نیمه اتوماتیک 6650 تومان به ازای هر کیلوگرم تعیین شده است که یا به صورت وجه نقد پرداخت و یا با نهاده تهاتر می شود.

وی تصریح کرد: همچنین انعقاد قرارداد پیش خرید گوشت مرغ که به صورت تحویل در سررسید دو ماهه با قیمت های مذکور در قالب تحویل نهاده به صورت مدت دار دو ماهه است نیز، در قبال ضمانتنامه بانکی امکان پذیر است.

به گفته محمدیان شمالی، مرغداران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به واحدهای استانی شرکت پشتیبانی امور دام در مراکز استانها مراجعه کنند.

 

کد خبر 27415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =