در حالی که اتاق اصناف از آمادگی صنوف مختلف برای توزیع سبد کالا در جهت تسهیل آن خبر داده بود در مرحله جدید توزیع این سبد فقط همان مراکز توزیع قبلی اقدام به انجام این کار کردند و صنوف به کمک دولت نیامدند.

رییس اتاق اصناف در این باره به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: همراهی نکردن اصناف در توزیع سبد کالا به دلیل مشخص‌ نشدن برخی از موضوعات از جمله محل دریافت کالا از سوی واحد‌های صنفی و حق‌الزحمه توزیع آن بوده است.

قاسم نوده‌فراهانی افزود: این در حالی است که 20 هزار واحد صنفی در سراسر کشور آماده‌ی توزیع سبد کالا هستند.

وی پیش از این از آمادگی اصناف برای توزیع سبد کالا خبر داده و گفته بود که شش درصد مبلغ سبد کالا از سوی تامین کنندگان آن به عنوان هزینه توزیع به واحدهای صنفی اختصاص داده خواهد شد.

عدم حضور اتحادیه فروشندگان لبنیات در نمایشگاه های بهاره

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا برای اتحادیه فروشندگان لبنیات مجوز حضور در نمایشگاه بهاره صادر نشده است گفت: در سال‌های گذشته این اتحادیه در نمایشگاه‌های بهاره حضور نداشته‌ و به همین دلیل در سال جاری نیز نامه‌ای برای حضور آنها در نمایشگاه ارسال نشده است.

نوده‌فراهانی در واکنش به این موضوع که اما در سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره محصولات لبنی مانند پنیر و ماست عرضه می‌شد گفت: نمایشگاه محل حضور تولید‌کنندگان است نه توزیع کنندگان و اگر در دوره‌های قبلی محصول لبنی در نمایشگاه توزیع شده کار تولید‌کنندگان بوده است.

امسال مرغ در نمایشگاه‌های بهاره توزیع نمی‌شود

رییس اتاق اصناف تاکید کرد: امسال برای ایجاد هماهنگی در قیمت مرغ، در نمایشگاه‌های بهاره مرغ توزیع نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، اظهارات رییس اتاق اصناف در حالی است که در سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه انواع محصولات لبنی توزیع می‌شد. از سوی دیگر رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات اعلام کرده که در سال‌های گذشته اعضای این اتحادیه در نمایشگاه بهاره شرکت کرده‌اند و حجم اعظم اعضای این اتحادیه تولید‌کننده هستند.

کد خبر 27755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =