کارگروهی سه‌جانبه با حضور فعالان اقتصادی، اتاق ایران و سازمان شیلات تشکیل می‌شود تا سند قابل مبادله‌ای با وزارت جهادکشاورزی در راستانی توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شیلات تدوین شود.

مشاور رییس دفتر ساماندهی و توانمندسازی امور کشاورزی و آب اتاق ایران، امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از نتیجه میزگرد کارشناسی بررسی ظرفیت‌های قابل بهره‌برداری شیلات توسط فعالان بخش خصوصی گفت: این جلسه با هدف بررسی ظرفیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شیلات، محصولات زراعی و باغی برپاشد.

احمد نجفی افزود: امکان سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های آبزی‌پروری ازجمله پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهیان خاویاری، پرورش تیلاپیا و گسترش صید و صیادی در آب‌های دور و فانوس‌ماهیان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از شنیدن مشکلات بخش آبزی‌پروری توسط رییس سازمان شیلات، مقرر شد که کارگروهی سه‌جانبه با حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی، اتاق ایران و سازمان شیلات تشکیل شود و تمامی مشکلات و راهکارهای موجود بررسی شده و در نهایت به سندی که قابلیت اجرا داشته باشد، تبدیل شود.

مشاور رییس دفتر ساماندهی و توانمندسازی امور کشاورزی و آب اتاق ایران تصریح کرد: در این میزگرد از رییس سازمان شیلات، نمایندگانی از صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی، موسسه جهادنصر، مرکز پژوهش‌های مجلس، خانه کشاورز و دست‌اندرکاران اتاق ایران شرکت داشتند.

کد خبر 28020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =