نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در ارتباط با میوه شب عید به خصوص مرکبات وجود ندارد، گفت: واردات نارنگی پاکستانی خیانت به باغداران ایرانی است و در جلسه فردا در کمیسیون کشاورزی این موضوع بررسی خواهد شد.

شمس الله شریعت نژاد در گفت و گو با  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به واردات نارنگی ازپاکستان برای تامین میوه شب عید، گفت: سال جاری از نظر تولید مرکبات مازاد هم داشتیم بنابراین واردات مرکبات ظلم به کشاورزان است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرکبات جز ارزانترین میوه های موجود در بازار است، تصریح کرد: چون عرضه مرکبات زیاد است قیمت آن پایین است و هیچ گونه کمبودی در رابطه با تامین مرکبات شب عید وجود ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس  با یادآوری اینکه موضوع واردات نارنگی از پاکستان در جلسه فردای این کمیسیون مطرح و بررسی خواهد شد، گفت: واردات مرکبات ظلم به کشاورزان است و کمیسیون کشاورزی به این اقدام واکنش نشان خواهد داد و تذکرات لازم را اعلام خواهیم کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص گران شدن ماهی در روزهای پایانی سال، گفت: در بحث شیلات هیچ مشکلی وجود ندارد و تولید در این صنعت باید روز به روز هم بیشتر شود پس افزایش قیمت ناشی از نبود نظارت ها و سوء مدیریت در تنظیم بازار شب عید است.

کد خبر 28115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =