۰ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

وزیر جهادکشاورزی برای تبیین نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی، چگونگی اجرای بودجه 93 کل کشور، ضوابط و آیین‌نامه‌های اجرایی آن چهارشنبه این هفته در صحن علنی مجلس حاضر خواهد شد.

عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: وزیر جهادکشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر اقتصاد و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری پیرامون اقتصاد مقاومتی هفته آینده در صحن علنی مجلس حاضر خواهند شد.

هدایت‌اله میرمرادزهی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده، وزیر اقتصاد و صنعت یک‌شنبه هفته جاری و وزیر جهادکشاورزی چهارشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس توضیحات لازم پیرامون چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی را به نمایندگان مجلس ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به منویات شعار مقام معظم رهبری و چگونگی اجرای آن در قالب اقتصاد مقاومتی و همچنین بودجه 93 کل کشور در بخش کشاورزی از مهم‌ترین محورهای سخنان وزیر جهادکشاورزی در صحن علنی مجلس خواهد بود.

میرمرادزهی ادامه داد: همچنین چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که به‌نظر می‌رسد از اردیبهشت‌ماه سال جاری خواهد بود، باید با توضیحات پیش‌زمینه‌ای وزیر جهادکشاورزی همراه باشد تا پیش از اجرا، همه مردم به‌ویژه فعالان حوزه کشاورزی از نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی و ابزارهای حمایتی همزمان برخوردار باشند تا کمترین تنش ممکن به بخش کشاورزی وارد شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر جهادکشاورزی در صحن علنی مجلس از سناریوی خود برای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بخش کشاورزی سخن خواهد گفت یا خیر، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کد خبر 28327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mortezaabdoli ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    1 0
    با سلام بنده لیسانس مهندسی ماشینهای کشاورزی دارم و فارق التحصیل سال 89 هستم از قبل از فارق التحصیل تا الان مو فق به استخدام نشده ام از وزیر محترم کشاورزی تقاضا دارم فکری بحال فارق التحصیلای این رشته بکنید ممنونم