۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

فود پرس - اتحادیه بین المللی اختراعات و نوآوری های صنعتی (IUI) نشان پرافتخار دیاموند را برای لازانیای پیش پخت زرماکارون بواسطه نوآوری‌ها و کیفیت جهانی خود اعطا کرد.

بر اساس این گزارش، جلسات ممیزی اتحادیه بین المللی اختراعات و نوآوری های صنعتی (IUI) با حضور متخصصین این سازمان و کارشناسان شرکت صنعتی زرماکارون برای لازانیای پیش پخت این شرکت در چندین سطح برگزار و پس از بررسی های موشکافانه و کسب حداکثر امتیازات، این محصول به عنوان یک محصول نوآورانه در سطح بین المللی و همگام با کیفیت جهانی انتخاب شد.
اتحادیه بین المللی اختراعات و نوآوری های صنعتی(IUI) بزرگترین توسعه دهنده و ناشر تاییدیه های بین المللی محصولات صنعتی و نوآورانه در جهان و مرکز جهانی تعالی و تخصص در رابطه بین مشتری و محصولات صنعتی است که به منظور بالا بردن استاندارد های جهانی محصولات صنعتی در شرکت های بزرگ تحقیقات وسیعی انجام می دهد. این سازمان با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف از قبیل گستره جهانی فروش محصول، کیفیت بالا و ثبت محصول در سازمان های معتبر بین المللی، دو نشان در سطح IUI5001  و در بالاترین سطح خود نشان دیاموندIUI5002  را اعطا می کند که لازانیای پیش پخت زرماکارون پس از ممیزی های چند مرحله ای در ابعاد مختلف موفق به کسب نشان پرافتخار دیاموند در بالاترین سطح تولید پاستا در جهان شد که یک دستاورد مهم برای صنعت پاستای ایران و منطقه محسوب می شود.
لازم به ذکر است که این محصول که توسط کارشناسان زبده شرکت صنعتی زرماکارون طراحی و تولید شده است، پیشتر نیز جوایز متعددی را در سطوح بین المللی کسب کرده است.

 

کد خبر 28399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =