فود پرس - گروه صنایع غذایی زرماکارون برند جدید ماکارونی خود را به نام «سان ماكارون» همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) و با شعار  «يك خانواده دوست داشتني»  به بازار عرضه کرد.

به گزارش فود پرس، در مراسم رونمایی از برند سان ماکارون، مرتضی سلطاني بنيانگذار و رييس هيات مديره گروه توسعه صنعتي زر  با بیان این بیت از حافظ كه «از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر/ یادگاری كه در این گنبد دوار بماند»، گفت: من در جمع شما عشق به ایران، عشق به هم‌وطنان و عشق به رشد و تعالی را می‌بینم و امیدوارم با این عشق بتوانید روز به روز خدمات ارزنده‌تری برای كشورمان به ارمغان بیاورید.»
مرتضي سلطاني با تأكید بر این نكته كه باید با دیدی معنوی به امور نگاه كرد، ادامه داد: اگر از معنویت آغاز كنیم و بر محور آن پیش برویم، در خواهیم یافت كه مادیات نیز به تبع آن نصیب ما شده است.
وی افزود: زمانی توسعه پایدار امكان‌پذیر است كه با معنویت همراه باشد و من اعتقاد دارم سهم عمده‌ای از معنویت را می‌توان در همدلی‌ها، همراهی‌ها و تشریك مساعی جست‌وجو كرد.

  محسن اميني، مدیرعامل شركت زرماكارون با بیان این مطلب كه هر كدام از برندهای مجموعه در بازار ایران جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: رقبای خارجی به بازار ایران یورش آورده‌اند و قسمتی از سهمی را كه ایرانیان شایسته آن هستند به خود اختصاص داده‌اند. این یورش ما را بر آن داشت كه با تأمل بیشتری به بازار نگاه كنیم و در صدد تولید محصولاتی با بالاترين كيفيت در جهان باشیم كه بتوانند در برابر برندهای خارجی قد علم كنند؛ چرا كه معتقدیم بازار ایران حق ایرانی است و ایرانی باید بتواند به حق خود از این بازار دست پیدا كند.

مدير عامل شركت زرماكارون با اشاره به اینکه تمدن و توانایی ایرانی جای افتخار و سرفرازی بسیار دارد، این پرسش را مطرح كرد كه «تا كی باید شاهد آن باشیم كه محصولات خارجی در كشور ما با قیمت‌های بالاتر جولان بدهند؟» آنگاه وی تأكید كرد كه ورود محصولات سان ماكارون به بازار ایران از باب آن است كه شاهد درخشش یك برند ایرانی باشیم؛ برندی كه می‌توان آن را رقیب محصولات خارجی دانست.


اميني ضمن بیان این نكته كه برای بین‌المللی كردن برند سان ماكارون تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده است، عنوان كرد: محصولات جدید ماكاروني كه با برند سان ماكارون وارد بازار مي شود، تماماً توسط متخصصان گروه توسعه صنعتي و پژوهشي زر  طراحی و توليد شده اند و به خوبی قادر ند در كنار دیگر محصولات بین‌المللی عرض اندام كند.
مدير عامل زر ماكارون ادامه داد: باعث افتخار است كه امروزه متخصصان ما وقتی با همتایان خود در شركت‌های بین‌المللی درباره فرمولاسیون محصولات صحبت می‌كنند، نه تنها نسبت به آنها دانش كمتری ندارند، بلكه پیشرفت‌های زیادی كرده‌اند، به گونه‌ای كه متخصصان بین‌المللی به آنها مراجعه می‌كنند و از ایشان سؤال می‌پرسند.
کد خبر 3cdecdd1b05b42409234d9244b3ef828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =