رییس سازمان شیلات از تشکیل کارگروه ویژه اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها در این سازمان خبر داد و گفت: باید کم‌لطفی‌های صورت گرفته در مرحله اول قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها در فاز دوم جبران شود.

حسن صالحی - معاون وزیر جهاد کشاورزی - در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: برای بررسی و سیاست‌گذاری برای چگونگی اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها و حمایت از بخش‌های تولیدی مختلف کشاوزی کارگروه‌های ویژه‌ای در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات تشکیل شده است.

وی افزود: هنوز قیمت حامل‌های انرژی در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها و دولت مشخص نشده اما باید توجه داشته باشیم که بیش از آنچه که تاکنون به بخش کشاورزی و صنایع شیلاتی کمک شده است توجه کنیم.

رییس سازمان شیلات ادامه داد: در اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها باید به گونه‌ای عمل شود تا علیرغم افزایش حامل‌های انرژی برای بخش‌های تولیدی سهمیه خاص خودشان را قائل شویم؛ به گونه‌ای که سهمیه تولید یارانه‌ای و اختصاصی بخش‌های مختلف را از حامل‌های انرژی و سوخت مشخص کنیم.

صالحی گفت: وزیر جهاد کشاورزی همواره بر حمایت از بخش‌های مختلف تولیدی کشاورزی و تقویت آن‌ها حین اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها تاکید دارد چراکه غذا و محصولات کشاورزی یک کالای استراتژیک است و باید از آن حمایت شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:‌ در اجرای مرحله اول هدفمندی‌ یارانه‌ها کم لطفی‌های بسیاری به بخش کشاورزی و تولید صورت گرفت که باید آن‌ها را در مرحله دوم اجرای این قانون جبران کنیم.

کد خبر 28514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =