کشاورزی> مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: یک میلیون و 450 هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در هشت ماهه ابتدای سال جاری بین کشاورزان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 37 درصدی دارد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، حمید رسولی گفت: این شرکت در هشت ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیون و 450 هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را از طریق شبکه بزرگ کارگزاران خود به کشاورزان تحویل نموده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد 37 درصدی است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار داشت: این توفیق علیرغم دو مرحله توقف تحویل کود اوره توسط شرکتهای پتروشیمی، تحریم ظالمانه و عدم پرداخت یارانه کودهای کشاورزی در سال جاری اتفاق افتاده است.

رسولی گفت: در سال جاری علاوه بر کودهای یارانه‌ای تاکنون بیش از 20 هزار تن انواع کودهای غیریارانه‌ای مرغوب و باکیفیت نیز از طریق شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اختیار کشاورزان زحمتکش قرار گرفته است که این میزان کود غیریارانه‌ای تحویلی به کشاورزان طی هفت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 300 درصد رشد داشته است. وی خاطر نشان ساخت که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کودهای ازته، فسفاته و پتاسه دیده است و کلیه قراردادهای خود را با بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی منعقد کرده است. 

وی اظهار امیدواری کرد که با تخصیص مناسب یارانه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم برنامه تأمین و تدارک سال جاری را بنحو شایسته‌تری اجرایی کنیم.

کد خبر 3f86b30ce20d452a84ac0a19712c8a62

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =