رییس انجمن صنایع غذایی ودارویی مازندران از هجمه های سنگین به برندهای تولیدی کشور از جمله یک برند معروف تولید لبنیات در هفته های اخیر انتقاد و ان را عامل نابودی صنعت کشور دانست.


اسماعیل خاتمی مقدم  درجمع خبرنگاران درآمل گفت: از سازمان غذا وداروی کشور خواستیم تا نتیجه بررسی میدانی کارشناسان این سازمان از یک واحد بزرگ تولید لبنیات در آمل که درچند وقت اخیربا هجمه های تبلیغاتی ناعادلانه ای مواجه بوده را هرچه سریعتر به مردم اعلام کند.

وی افزود: کارشناسان سازمان غذا وداروی کشور با دیدار از بخش های مختلف کارخانه لبنی کاله آمل، صادرات آن را مستندسازی کرده وانتظار است که هرچه سریعتر نتیجه مستندات خود را به صورت صریح وشفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: هجمه های چند وقت اخیر درخصوص لبنیات صادراتی یکی از واحدهای بزرگ وبرند کشور در مرز کشور عراق درپی تعلل و بروکراسی بیش از حد واحد ترخیص کالا در گمرک ان کشور بوده و باعث شده تا با توجه به زمان ماندگاری کوتاه مدت لبنیات , متاسفانه یک روز از زمان تعیین شده تاریخ مصرف آن گذشته شود.
رییس انجمن غذایی ودارویی مازندران، با تاکید براینکه درزمان معدوم کردن مواد غذایی , چندین کارتن لبنیات این شرکت در مرز کشور عراق در عین سلامت کامل محصول بوده است، تصریح کرد: حتی درزمان معدوم کردن فرآورده های ماست این شرکت، نماینده بهداشتی کشور عراق درمحل تعیین شده از سوی آنان حضور داشت.
دکترخاتمی مقدم با اشاره به اینکه انجمن غذایی ودارویی مازندران اعتقاد دارد که هجمه های سنگین تخریب علیه این واحد بزرگ لبنی کشور هدفمند وسازمان یافته است، اضافه کرد: در عین حال هیچ وقت منکر خطا ویا کاستی در مجموعه های تولیدی ولبنی نیستیم .

رییس انجمن غذایی ودارویی مازندران، گفت: این انجمن درقبال این بی اخلاقی واقدام های تخریبی که احتمال می رود از سوی برخی واحدهای رقیب با انتشار شب نامه ها و اطلاع رسانی نخریدن محصولات این شرکت انجام دادند، شکایتی را تهیه واز طریق مراجع قضایی اقدام وتا حصول نتیجه پیگیر آن است.

دکترخاتمی مقدم اضافه کرد: رونوشت این شکایت به سازمان صنعت، معدن وتجارت، استانداری مازندران وسازمان غذا ودارو ارسال شده است.
کد خبر 48640f3540be41959a45c3cd0036a744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =