۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مهدی رضایی سرپرست بانک‌ کشاورزی شد

کشاورزی> اقتصاد غذا - طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهدی رضایی به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادذا «فودپرس»، و به نقل از  روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در مراسمی که صبح روز پنجشنبه 21 بهمن ماه با حضور سید عباس حسینی معاون معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد،ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند روح اله خدارحمی مدیرعامل پیشین،حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی بدین شرح به مهدی رضایی سرپرست جدید بانک کشاورزی ابلاغ شد:
جناب آقای مهدی رضایی
نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ شما  را به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب می نمایم.
همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.
بر اساس این گزارش، معاون معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از حضور پرارزش و اقدامات ارزشمند وماندگار خدارحمی در طی مدت تصدی این بانک،برای رضایی آرزوی موفقیت کرد.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:جامعه هدف بانک کشاورزی از جمله عزیزترین و زحمتکش ترین بندگان خدا هستند و امتیاز دیگر این بانک،برخورداری از مجموعه همکاران ارزشمند،توانمند و دلسوز است.
کد خبر 52053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =