صنایع شیر ایران «پگاه» 12 درصد سهم بازارش را از دست داد + جدول

صنایع غذایی> اقتصاد غذا – بررسی وضعیت فروش 8 شرکت پگاه در بورس نشان می دهد که شرکت صنایع شیر ایران با کاهش 12 درصدی وزن فروش، سهم بازارش کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در حالی که به نظر می رسد رقابت در صنایع لبنی داغ تر از قبل شده و شرکت های پیشرو با افزایش سرمایه گذاری و تولید محصولات جدید، متنوع و با کیفیت و همچنین استفاده از ابزارهای مهم اطلاع رسانی و تبلیغات در صدد افزایش فروش و توسعه بازار هستند اما از طرفی گروه بزرگ صنایع شیر ایران که زمانی داعیه دار رهبری بازار صنایع لبنی ایران بود در وضعیت متفاوتی به سر می برد.
به طوری که بررسی وضعیت فروش 8 شرکت بورسی هلدینگ صنایع شیر ایران «پگاه» که صورت های مالی آنها در سامانه کدال بورس منتشر شده و در دسترس است نشان می دهد که مجموع وزن فروش این شرکت ها طی 12 ماه سال 1400 در مقایسه با 12 ماه سال 1399 بیش از 12 درصد کاهش یافته است.
بنا بر این گزارش با توجه به افزایش قیمت ها در سال گذشته فروش ناخالص این شرکت ها شامل پگاه آذربایجان غربی، پگاه آذربایجان شرقی، پگاه فارس، پگاه اصفهان، پگاه خراسان، پگاه گلپایگان، پگاه گلستان و پگاه گیلان در مجموع افزایش یافته اما نگاه دقیق تر حاکی از آن است که 12 درصد از سهم بازار مجموعه پگاه در بازار رقابتی صنایع لبنی ایران از دست رفته است.

صنایع شیر ایران «پگاه» 12 درصد سهم بازارش را از دست داد + جدول
 

کد خبر 52824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدجلال حسینی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    عالی