صد درصد مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، از خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری و پرداخت صد درصدی مطالبات گندم‌کاران در استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌الله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از ۲۶.۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۰ برداشت کرده‌اند، از طریق سیلوی‌های استان خریداری و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب کشاورزان واریز شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از صد درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: بیش از ۳۰۷۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی در سال زراعی ۱۴۰۰ از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهادکشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ ۱۰۰۰ تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

منبع:ایسنا

کد خبر 52850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =