صدور فاکتور رسمی با نشان (آرم) اتاق اصناف ایران در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران با هدف ساماندهی و کنترل قیمت میوه در میدان اصلی و سطح شهر از صبح روز شنبه 19 مهر ماه جاری آغاز می‌شود.

در هشتمین جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار که با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، روسای اتحادیه‌های صنفی و نمایندگان نهادهای دولتی، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی در محل اتاق اصناف تهران برگزار شد، راهکار اجرایی کنترل و ساماندهی بازار میوه و تره بار مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه مذکور مقرر شد، تهیه و صدور فاکتور رسمی با نشان اتاق اصناف ایران و توزیع آن بین اعضای اتحادیه بار فروشان مستقر در میدان میوه و تره بار بزرگ تهران از روز شنبه 19 مهر ماه جاری به طور کامل اجرایی شود و خرده فروشان بر اساس رقمی که بر روی این فاکتور درج شده است ، می‌توانند میوه را با حداکثر 35 درصد سود در سطح شهر عرضه کنند.

همچنین مقرر شد، به منظور کنترل قیمت ها و عرضه بیشتر میوه و تره بار بخشی از سالن های قابل استفاده در میدان میوه و تره بار در اختیار متقاضیان فعلی میدان تره بار قرار گرفته و برایشان جواز کسب صادر شود.

نعمت اله ترکی معاون استاندار تهران در این جلسه گفت: دستور کار اعضای کارگروه ، بخشنامه‌ای است که اتاق اصناف ایران تنظیم و ابلاغ کرده است.

وی افزود: هرگونه اقدامی که هر نهاد و سازمان دولتی یا خصوصی در حوزه میوه و تره بار دارد ، باید از اتاق اصناف تهران درخواست کند و هر نامه ای در این حوزه با امضای رئیس اتاق اصناف تهران برای همه لازم الاجرا است.

منبع:فارس
کد خبر 5308e046fdfd4215937e669b205aebdb

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =