حضور متفاوت «مینو» در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو

صنایع غذایی> اقتصاد غذا - گروه صنعتی مینو با بیش از ۵۰۰ قلم کالای تولیدی در سی و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی مسکو (World Food Moscow) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی مینو از محل برگزاری این نمایشگاه، گروه صنعتی مینو با ارائه محصولات متنوع در گروه های کالایی بیسکویت، آدامس، کیک، ویفر، اسنک و پفک، تافی و آبنبات، شکلات، پودر کیک و ژله، آبمیوه و شربت، کنسرو و کمپوت، ترشیجات و مرباجات، تن ماهی، رب گوجه فرنگی، روغن، شکر، انواع مشتقات خرما، آب و نوشیدنی و… حضوری متفاوت در نمایشگاه داشت.
در این نمایشگاه، غرفه گروه صنعتی مینو به خاطر سطح تنوع بالای محصولات تولیدی یکی از پر بازدیدترین غرفه ها بود و تجار و بازرگانانی از کشورهای مختلف جهان از غرفه مینو بازدید و مذاکراتی در ارتباط با تامین صادرات و تامین مواد اولیه برای شرکت های تولیدی دیگر کشورهای جهان به عمل آمد.
تجار روسی بزرگترین حسن این گروه صنعتی را پاسخگویی به عمده نیازهای مصرف کنندگان و شناخته شده بودن این برند در سطح منطقه ارزیابی کردند.
نمایشگاه صنایع غذایی مسکو از امروز ۲۹ شهریور تا یکم مهر سال جاری برقرار است و تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی از کشورهای مختلف جهان و ۵۲ منطقه روسیه، محصولات خود را در زمینه های خواروبار، غذاهای منجمد، صنعت شیرینی پزی، خوراک های کنسروی، روغن ها، چربی ها و سس ها، فرآورده های لبنی، گوشت، مرغ و تخم مرغ، نوشیدنی ها، ماهی و غذاهای دریایی، میوه ها و سبزیجات، چای و قهوه، خوراک های سالم و ارگانیک و انواع نوشیدنی به نمایش گذاشته اند.

کد خبر 53306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =