آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت هفت‌تپه

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه خبر داد و گفت: روزهای خوش نیشکر هفت‌تپه یکی پس از دیگری می‌آیند.

عبدعلی ناصری با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: براساس زمانبندی‌های انجام‌شده قرار است برداشت نیشکر در مجموعه کشت و صنعت نیشکر هفت ‌تپه، طی ۱۰۰ روز کاری اجرایی شود.

وی در خصوص میزان تولید نیشکر افزود: امسال پیش‌بینی می‌کنیم ۴۰۰ هزار تن نیشکر از سطح مزارع شرکت هفت‌تپه برداشت شود و در صورت تحقق این امر از مجموع نیشکر برداشتی، ۴۰ هزار تن شکر تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به افزایش ۱۷ هزار تنی تولید شکر در مجموعه نیشکر هفت‌تپه گفت: امسال میزان تولید شکر در مقایسه با سال زراعی گذشته از ۲۳ هزار تن به حدود ۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

ناصری ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۲ هزار تن نیشکر از مزارع هفت‌تپه برداشت می‌شود اما در روزهای آینده با توجه به ظرفیت کارخانه شکر میزان برداشت از مزارع افزایش خواهد یافت و بر این اساس تولید شکر نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال عملیات برداشت محصول نیشکر پس از واگذاری هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است، عنوان کرد: روزهای خوش نیشکر هفت تپه یکی پس از دیگری می‌آیند و امیدواریم با روندی که در پیش است شاهد فراموش شدن اتفاقات تلخ گذشته در این مجموعه باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اکنون روی ریل توسعه قرار گرفته و با توجه به کشت بیش از ۵ هزار هکتار نیشکر در سال جاری امیدواریم در سال آینده شاهد تولید بی سابقه نیشکر و شکر در این مجموعه باشیم.

ناصری گفت: براساس مسیر توسعه تدوین شده در کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، امیدواریم در سال آینده تولید شکر در این شرکت دو برابر شده و به بیش از ۸۰ هزار تن شکر برسد./ایسنا

کد خبر 53563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =