همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پای کار آمده‌اند/ تعداد کالاهای ارائه شده به تدریج تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قالب طرح «از فجر تا فطر» خبر داد و گفت: این طرح هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر در کشور آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «،ود پرس»، سید سعید راد با اشاره به شروع طرح «از فجر تا فطر» از فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور خبر داد.
وی این کالاهای اساسی را شامل شکر، گوشت منجمد، مرغ منجمد، تخم مرغ، انواع لبنیات شامل پنیر UF، ماست کم‌چرب یک کیلو گرمی، شیر کم‌چرب نایلونی و بطری، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی و پخت و پز ۸۱۰ گرمی، انواع حبوبات، چای و بعضی از کالاهای دیگر برشمرد و افزود: امکان دارد انواع محصولات در فروشگاه‌های مختلف با برندهای متفاوت عرضه شوند.


راد با اشاره به اینکه در فروشگاهی ممکن است یک برند از یک کالا به فروش برسد و در فروشگاهی دیگر، برند دیگری از همان کالا عرضه شود، اظهار کرد: انواع لبنیات با برندهای پگاه، پاک و کاله در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شود و برند زر ماکارون و برخی از برندهای دیگر ماکارونی با تخفیف ارائه خواهد شد.


وی با بیان اینکه کوه‌چینی انواع کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شده است، خاطرنشان کرد: تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله کوروش، افق کوروش، اتکا، رفاه، شهروند، هایپر، هایپر می، هایپر استار، جانبو، سپه، دیلی مارکت، وال مارکت و ... و اپلیکیشن‌هایی مانند دی جی کالا، پایِ کار آمده‌اند و در این طرح مشارکت فعال دارند.


معاون وزیر جهاد کشاورزی، اجرای طرح «از فجر تا فطر» را اقدامی در راستای حمایت از معیشت خانوار و کمک به سفره خانواده‌ها، اعلام و خاطرنشان کرد: شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کل کشور از روز گذشته، این طرح را آغاز کرده‌اند و تعداد کالاهای ارائه شده به تدریج بیشتر شده و تکمیل می‌شود.

کد خبر 53715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =