صادرات خوراک دام و طیور با مواد اولیه وارداتی یارانه ای ممنوع است/ صادرات کنسانتره خوراک طیور با تایید وزارت جهاد کشاورزی بلا مانع است +سند

با اعلام وزارت جهاد کشاورزی صادرات خوراک دام و طیور با مواد اولیه وارداتی یارانه ای با ارز۲۸۵۰۰ تومانی ممنوع است و صادرات کنسانتره خوراک طیور پس از تعیین ماهیت و صدور گواهی بهداشتی توسط سازمان دامپزشکی کشور و تایید سیستمی نماینده دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی در سامانه EPL بلا مانع است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، سیدجمال مدرسی‌دره سرپرست دفتر توسعه صادرات معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به  باقری‌زمردی مدیرکل محترم دفتر مقررات صادرات و واردات در خصوص اعمال محدودیت صادرات خوراک دام و طیور تولیدی از مواداولیه یارانه‌ای نوشت: با عنایت به اینکه تولید انواع خوراک دام و طیور با استفاده از واردات مواداولیه با ارز نیمایی تالار اول به نرخ ۲۸۵۰۰۰ ریالی یارانه‌ای صورت می‌گیرد. بر این اساس صادرات انواع خوراک دام و طیور با کد تعرفه ۲۳۰۹۹۰۹۰ از تاریخ صدور این نامه ممنوع می‌باشد. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب جهت اجرا به گمرکات اجرایی  کشور ابلاغ شود. شایان ذکر است صادرات کنسانتره خوراک طیور با کد تعرفه ۲۳۰۹۹۰۵۰ همچنان مطابق مفاد نامه شماره ۱۴۰۱/۵۰۰/۶۶۸۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ پس از تعیین ماهیت و صدور گواهی بهداشتی توسط سازمان دامپزشکی کشور و تایید سیستمی نماینده این دفتر در سامانه EPL امکان‌پذیر می‌باشد.

کد خبر 53910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =