نیازی تغییرات در مدیران وزارت صمت را آغاز کرد/ وزارت جهاد کشاورزی همچنان بدون تغییر

سرپرست وزارت صمت طی حکمی اولین تغییر در معاونان این وزراتخانه را آغاز کرد اما سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تا کنون هیچ تغییری در مدیران و معاونان این وزارتخانه ایجاد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، سیدمهدی نیازی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی سیدمحمدرضا گلدانی در حکمی به سمت «سرپرست مرکز سرمایه انسانی و سازمانی» وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
سرپرست وزارت صمت در این حکم خطاب به گلدانی آورده است:
نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده‌ی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست مرکز سرمایه انسانی و سازمانی» وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌شوید.
باتوجه به اهمیت جایگاه نیروی انسانی، ضرورت توجه بیش از پیش به این سرمایه مهم و نقش کلیدی ایجاد بستر ساختاری و تامین منابع مناسب برای نقش‌آفرینی بخش‌های مختلف ماموریتی وزارتخانه، انتظار می‌رود، ضمن تکریم و استفاده از توانمندی سرمایه‌های ارزشمند منابع انسانی موجود در وزارت صنعت، معدن و تجارت، نسبت به رسیدگی شایسته به کلیه امور مرتبط با منابع انسانی اقدام کرده و با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی، در خدمت به مردم و کسب‌وکارها کوشا باشید.
توفیق جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی‌عصر (روحی‌فداء) خواستارم.

کد خبر 53919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =