پیشنهاد هیات‌مدیره غکورش برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته

اقتصاد غذا - هیات‌مدیره شرکت صنعت غذایی کورش (غکورش)، به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد، به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت و جلوگیری از خروج نقدینگی و تامین سرمایه در گردش شرکت، با افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته موافقت شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، در اطلاعیه افزایش سرمایه غکورش در سامانه کدال آمده است: با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سارمان بورس اوراق بهادار

(مصوب۱۷/ ۰۷/ ۱۳۹۵ هیات‌مدیره سازمان بورس) به پیوست گزارش توجیهی هیات‌مدیره و به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته، به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد در جهت تامین سرمایه در گردش که در تاریخ ۰۲/ ۰۳/۱۴۰۲ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است، ارایه می‌گردد.

اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش نذکور، متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است، انجام افزایش سرمایه یادشده، منوط به موافقت سازمان بورس اوراق بهادار و تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت می‌باشد.

کد خبر 53992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =