آمارهای تصمیم ساز بخش کشاورزی با همکاری بخش خصوصی اصلاح شود

فرهاد آگاهی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی خواستار اصلاح آمارها، جلوگیری از تصمیمات خلق الساعه و بدون مشورت بخش خصوصی در وزارت جهاد کشاورزی شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، صبح امروز فرهاد آگاهی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دیدار با محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از وی خواست با اصلاح آمار و اطلاعات تصمیم ساز و تصمیم گیر در بخش کشاورزی مانع از ایجاد تنش در بازار  شود.
آگاهی همچنین در این دیدار با اشاره به معضل تصمیمات خلق الساعه و صدور بخشنامه ها، دستورالعمل های تنش زا در بخش کشاورزی گفت: دولت می تواند با استفاده از توان تشکل های بخش خصوصی مدیریت بازار محصولات بخش کشاورزی به ویژه کالاهای اساسی را به بهترین شیوه انجام دهد.
وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود در بخش کشاورزی خواستار مسئولیت پذیری و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی شد.
نیکبخت همچنین از اعلام آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای واگذاری امور به بخش خصوصی خبر داد و گفت: بخش خصوصی توانمند، مسئولیت پذیر و پاسخگو می تواند بازویی توانمند برای مدیریت و تنظیم بازار محصولات کشاورزی باشد.
وی در این دیدار با بیان دیدگاه های خود در خصوص همکاری و مشارکت با بخش خصوصی تاکید کرد: آمارهای بخش کشاورزی با استفاده از توان بخش خصوصی باید شفاف و دقیق شود تا بتوان بر مبنای آن تصمیمات درست و منطقی اتخاذ کرد.
 

کد خبر 54186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =