همایش علمی ترویجی "جهانی بر پایه لسیتین" در تهران برگزار شد

صنایع غذایی مدلل با هدف توسعه محصول ارزشمند لسیتین، همزمان با نمایشگاه شیرینی و شکلات همایش علمی ترویجی "جهانی بر پایه لسیتین" را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، در این همایش علمی ترویجی  که توسط گروه مدلل به عنوان بزرگترین تولیدکننده لسیتین در ایران ۱۷ شهریور ماه در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد مشخصات، کاربردها، فرآیند تولید، آزمون های کیفی، بازار جهانی و آمارهای واردات و صادرات و تولید داخل از منظر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بنا بر این گزارش حضور لوکاس مایر، مشاورعلمی و فنی صنایع غذایی مدلل به‌عنوان یکی از افراد صاحب‌ نظر و متخصص حوزه لسیتین در جهان که تولید و تجارت لسیتین کسب و کار خانوادگی آنها بوده و سال گذشته صدمین سال آن را جشن گرفتند از نکات برجسته این رویداد بود.
گفتنی است لسیتین فرآورده جانبی حاصل از روغنکشی از دانه سویا است و شامل انواع فسفولیپیدهای موجود در دانه سویا بوده و ترکیبی مغذی و مفید برای سلامت مصرف کنندگان است.
همچنین لسیتین افزودنی ارزشمندی است که در ترکیب محصولات صنعت بیسکویت، شیرینی و شکلات و همچنین صنایع شیمیایی، آرایشی و بهداشتی و خوراک دام و آبزیان کاربردهای فراوان دارد.

همایش علمی ترویجی "جهانی بر پایه لسیتین" در تهران برگزار شد


 

کد خبر 54249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =