۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
دو هزارمین درخت زر کاشته شد

در روز درخت کاری دوهزارمین درخت در مجموعه پالایشگاه غلات زر غرس و کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی گروه زر،  مجموعه پالایشگاه غلات زر که از سال ۱۳۹۴ در سایت دو گروه زر ‌و شامل بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی و پژوهشی فعالیت خود را  آغاز کرده است، هم اکنون در کنار توسعه فضاهای تولیدی خود شامل کارخانجات، زرفروکتوز که تولید کننده انواع مواد اولیه صنعتی، کشاورزی، غذایی و دارویی برپایه غلات، شرکت زرکام بزرگترین تولید کننده شیرینی و شکلات و شرکت‌های تولید روغن زراویل، زرگرین و ۱۴ شرکت زیر مجموعه خود در وسعت ۷۸ هکتار است، اقدامات بسیار مناسبی در حوزه درختکاری داشته است. 
بنابراین گزارش امروز با کاشت دو هزارمین اصله درخت در مجموعه پالایشگاه غلات زر،فضای صنعتی و تولیدی این پالایشگاه طبیعت متفاوت و زیباتری نسبت به گذشته یافته و منطقه را زیباتر کرده است. در مجموعه زر درختانی از انواع صنوبر، افرا، توت، زیتون، اقاقیا، چنار، کاج، گردو، طاوسی، گلابی، انگور و سرو شیراز غرص شده است. واحد فضای سبز این گروه تولیدی امسال با کاشت یک نوع جدیدی از بوته وولف بری نمای جنوبی مجموعه پالایشگاه را شکل و شمایل زیباتری بخشیده است.
گروه زر در راستای تعهد خود به مسئولیت اجتماعی همواره  بر افزایش فضای سبز در مجموعه های خود تلاش می کند.
گروه زر درهمین راستا بزرگترین تصفیه خانه کشور درحوزه پالایشگاهی را ایجاد و سالانه از هدر رفت میلیونها لیتر آب شرب و کشاورزی جلوگیری می کند.

دو هزارمین درخت زر کاشته شد

کد خبر 54775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =