۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
مهمه که «پرسیس» باشه

برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهی‌ها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است.

شعار جدید این روزهای پرسیس که همه‌جا به چشم می‌خورد، ما را ترغیب کرد تا نگاهی جامع‌تر به این شرکت و محصولاتش داشته باشیم. محصولاتی همچون برنج هاشمی (برنج اصیل ایرانی)، طعمی آشنا و به‌یادماندنی، روغن‌های سلامت‌محور ذرت و سرخ‌کردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتابگردان آن. از سوی دیگر نوشیدنی‌های خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادران‌مان از کودکی خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می کردند، حالا با جلوه‌ای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود، پرسیس به بازار امروز عرضه می‌کند.
پرسیس "شکل مدرن هویت ایرانی است". محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران است؛ با رویکردی جدید و به‌روز. آنان اعتقاد و باور دارند به نگاهی امروزی با تفکری اصیل. این شرکت که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره آن از جوان‌ترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال ۱۴۰۰ شناخته شد.
تیم جوان و پر انرژی پرسیس باانگیزه‌ای مضاعف، درصدد رونق کسب‌وکار و فرآورده‌های ایرانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی است. از تلاش‌های آنان در این زمینه می‌توان به فرصتی که برای تولید روزافزون محصولات تولید داخل با حفظ اصالت، طعم و رنگ و بوی آشنای آن همچون برنج هاشمی درجه یک ایرانی است، نام برد. اینجا ست که تجربه‌ای دلنشین از دست‌پخت کدبانوی خوش‌ذوق و هنرمند خواهیم داشت.  

مهمه که «پرسیس» باشه

مهمه که «پرسیس» باشه

مهمه که «پرسیس» باشه
 

کد خبر 54791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =