این رویـداد که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشـگاه های بین المللی تهران برگزار شـد، فرصتی ارزشـمند برای ارتباط مسـتقیم با مشتریان، معرفی دسـتاوردهای جدید و تعامل با فعالان صنعت غذا فراهم آورد.
در این دوره، به اذعان اکثریت بازدیدکنندگان و کارشناسان، شـرکت تک ماکارون با رویکردی متفاوت و منحصر به فرد نسبت به سایر شـرکت های حاضر در نمایشگاه، با طراحی به روز و فضایی گرم موجبات تحسـین کلیه بازدید کنندگان نمایشگاه را برانگیخت، این شرکت میزبان جمع کثیری از بازدیدکننـدگان، مـدیران ارشـد از بخش های دولتی و خصوصـی، نمایندگان فروش، فعالان حوزه خرده فروشی و مدیران زنجیره تامین و فروشگاههای زنجیره ای، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان و نیز مصـرف کنندگان و هواداران این برند پر آوازه بود.
تمرکز اصلی شرکت در این نمایشگاه بر معرفی محصولات متنوع، و نیز ترویـج بسـته بندیهای جدید محصولات ماکـارونی و سوپهای نیمه آماده قرار داشت
از نکـات قابل توجه در این دوره، اسـتقبال چشـمگیر بازدیدکننـدگان از محصولات کروسـان که به عنوان بخشـی از پـذیرایی میهمانان در غرفه درنظرگرفته شـده بود، همچنین تعامل مسـتقیم با تیم فروش و بازاریابی، و برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان اسـتانها جهت توسعه کانالهای توزیع از جمله برنامه ها در این نمایشگاه به شمار می آمد. حضور تـک ماکارون در نمایشـگاه اگروفود،۱۴۰۴ بـار دیگر جایگاه قدرتمنـد این برنـد را در بازار ملی و منطقه ای تثـبیت کرد.
تـک ماکـارون همـواره بر ادامه رونـد نوآوری، توسـعه بـازار و افزایش رضـایت مشتریان تأکید داشته و همچنان با انرژی و انگیزه در مسیر توسعه صنعت غذا گام برمی دارد.
نظر شما