تک ماکارون به عنوان تنها برند تولیدی کشور تندیس نوآوری در برنامه های مشارکتی صدا و سیما را دریافت کرد

تک ماکارون،‌ در نخستین همایش تحول در کیفیت تولیدات مشارکتی با محوریت سرمایه‌گذاری در تولید، تندیس و لوح برند برتر در حوزه نوآوری ،‌ سرمایه گذاری و افزایش شاخص های رشد در صنعت رسانه را به خود اختصاص داد.

نخستین همایش تحول در تولیدات مشارکتی برندها به همت  معاونت امور استانهای رسانه ملی و اداره کل طرح و برنامه  ریزی مدیریت تولید مشارکتی با  هـدف ارتقای کیفیت تولیـدات مشارکتی و برنامه های تبلیغاتی برند محور در رسانه ملی در روز دهم آذر ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های صدا و سیما تهران برگزار شد برند تک ماکارون با دریافت لوح و تندیس نوآوری در کیفیت و سرمایه گذاری در برنامه ریزی تولیدات مشارکتی  صدا وسیما،‌ مورد تقدیر قرار گرفت.

این همایش با هدف ارتقای کیفیت تولیدات مشارکتی و برنامه‌های تبلیغاتی برندمحور در رسانه ملی برگزار شد و فرصتی منحصربه‌فرد برای برندها فراهم کرد تا در نقش شریک فکری و فرهنگی رسانه ملی، تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و در روند تصمیم‌سازی تبلیغاتی کشور اثرگذار باشند.

در فرآیند انتخاب برند برتر، برندها از لحاظ شاخص‌هایی مانند نوآوری، خلاقیت، تعامل مؤثر با رسانه و اثرگذاری اجتماعی و سرمایه گذاری موثر در این حوزه،‌ مورد ارزیابی قرار  گرفتند و برند تک ماکارون به عنوان تنها برند تولیدی  با عملکرد برجسته خود در این حوزه‌ها، موفق به دریافت تندیس برند برتر تولیدات مشارکتی در همایش گردید.

این موفقیت نشان‌دهنده جایگاه برجسته تک ماکارون در صدر برندهای نوآور و اثرگذار کشور است و تأکیدی بر تعهد این برند به کیفیت، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در تولید محتوای مشارکتی رسانه‌ای می‌باشد.

کد مطلب 56650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =