صنایع غذایی> اقتصاد غذا - در پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  9 اسفندماه امسال، شرکت تولیدی تک ماکارون باردیگر مفتخر به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان گردید .

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، شرکت تک ماکارون  از ابتداي شروع فعاليت خود تا كنون همواره تلاش كرده است تا به تمام قوانين، مقررات، الزامات و استانداردهاي ملي و بين المللي همواره پايبند و ملزم باشد. اجراي ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو، اخذ نشانه استاندارد ملي، اخذ استاندارد هاي مديريتي، رعايت الزامات بين المللي حذف مخاطرات غذايي و توليد غذاي سالم، پياده سازي الزامات زيست محيطي و احترام به محيط زيست، رعايت حقوق كارگران و ذينفعان سالهاست كه در اين مجموعه سرلوحه تعالي مديريت  است.

دريافت اين تنديس و داوري مجموعه داوران و كارشناسان محترم درارزيابي عملكرد ما همانند تابلوي راهنمايي است كه به ما مي نماياند كه در مسير درست و با سرعت مناسب در جهت رشد و تعالي صنعت اين كشور در حركتيم و به ما مي گويد كه ما يكسال تلاش و فعاليت صحيح و سالم را پشت سر گذاشته ايم، به خود، به رقبا، به مصرف كنندگان و به ذينفعان احترام گذاشته ايم و در فضاي رو به رشد و تعالي اين ميهن عزيز در جايگاه مناسب قرار گرفته ايم.
ما معتقديم براي بهترين بودن بايستي در محيط رقابتي با احترام به اصول حرفه اي و اخلاقي باعث هم افزايي و اعتلاي صنعت ملي شد چه در عرصه داخلي و چه در حوزه صادرات،  اگر بخواهيم برترين واحد در صنعت ماكاروني باشيم بايستي با رعايت حقوق مصرف كننده و احترام تمام و كمال به آن الزامات همواره خوش‏نام ترين واحد اين صنعت باشيم.







کد خبر 5c235bcb4f3b4289812ac9aacc61b7fe

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =