مجری طرح گندم در پاسخ به این سوال که آیا نرخ خرید تضمینی ۱۱۵۵ تومانی دانه طلایی را مناسب می داند یا خیر؟ گفت: باید از کشاورزان سوال کنید که چه نظری در این زمینه دارند ، آنها باید اقناع شوند و نظر آنان مهم است.

اسماعیل اسفندیاری پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره نرخ خرید تضمینی1155 تومانی گندم چیست و آیا آن را مناسب می دانید؟ افزود: ما معمولا منتظر تصمیمات دولت هستیم و زمانی که دولت این نرخ را تصویب کرده ما چه اظهار نظری می توانیم بکنیم؟

وی اظهار کرد: باید از کشاورزان سوال کنید که چه نظری در این زمینه دارند ، آنها باید اقناع شوند و نظر آنان مهم است و معمولا کشاورزان قضاوت صحیح و منطقی در این مورد دارند ما در سیستم دولتی قرار داریم و اظهار نظر ما به جایگاه ساختاریمان بازمی گردد و معمولا بعد کارشناسی ندارد، نظر صحیح نزد کشاورزان است.
کد خبر 64e94870099948fca7eb2482ef8c1960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبرشریفی ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    1 0
    کلی گویی یعنی سیاسی کاری ایشان اگر تاکنون انالیز کرده وقیمت به دولت داده اند که باید داده باشند بحثی وجود ندارد اگر نداده اند پس در دولت چکاره هستند وچرا باید خود را از دولت جدا بدانند واینگنه نظر غیر کارشناسی وعوام فریبانه بدهند