فود پرس - در دومین جشنواره تجلیل از رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر از احمد صادقیان به عنوان رهبر کارآفرینی در بخش صنعت تجلیل شد.

به گزارش فود پرس، در مراسم افتتاحیه این جشنواره، دکتر زالی رئیس دانشکده کارآفرینی و دبیرعلمی جشنواره طی سخنانی مهمترین دستاورد جشنواره را شناسایی و معرفی کارآفرینان دانست که گنجینه های این کشور و بهترین الگو برای یادگیری جوانان و نسل جدید هستند.
وی افزود: رهبران کارآفرین، به عنوان امید ملت ایران در تنگناهای اقتصادی، بزرگان صنعت خود هستند و در صنعت خود هم پیشگامند و هم پیشتاز. این بزرگواران مظهر عشق و اراده هستند. اشتیاق به کار، اشتیاق کارآفرینانه، اشتیاق به وطن و اشتیاق به خدمت و خیر رسانی از ویژگی‌های مشترک رهبران کارافرین است
رئیس دانشکده کارآفرینی تصریح کرد: اعتقاد راسخ داریم که کارآفرینان ما اگر بالاتر از بیل گیتس و استیوجابز  نباشند، کمتر نیستند. دانشکده کارآفرینی افتخار دارد که از تجربیات و اندیشه های این بزرگواران، برای تولید دانش بومی در حوزه کارآفرینی، استفاده نماید.

در ادامه مراسم مهندس شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به عنوان رئیس جشنواره در بخش کارآفرینان اقتصادی، حرکت بسیار ارزشمند دانشکده کارآفرینی را نویدی برای شکوفایی کارآفرینی در کشور دانست و از کارآفرینان بزرگی یاد کرد که نام نیک شان همواره در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.
رییس اتاق بازرگانی با اشاره به این که در حال حاضر علاوه بر سازمان‌های مسئول، نهادهای مردمی و موسسات نیکوکارانه هم در صحنه فعالیت کار آفرینانه حضور پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این خلاء بزرگ در عرصه اقتصادی، با این حرکت سازنده آینده متفاوتی را رقم بزند.
 شافعی با بیان اینکه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی کارآفرینان موضوع بسیار مهمی است، ادامه داد: کسانی در صحنه کارآفرینی ماندگار می‌شوند که به مسئولیت اجتماعی خود توجه کنند. کارآفرینی نقطه اوج یک انتخاب مناسب برای فعالیت نیکوکارانه، توانمندسازی جامعه و توسعه اقتصادی است.

سپس تندیس و لوح تقدیر جشنواره، به رهبران کارآفرین در دو بخش اجتماعی و اقتصادی اهداء شد و از احمد صادقیان به عنوان تنها کارآفرین برتر صنعت در صنایع غذایی تجلیل شد.
بخشی از فعالیتهای احمد صادقیان که در جشنواره عنوان شد به شرح زیر است:

+ رییس هیات مدیره شرکت تک ماکارون
+ مدیرعامل شرکت فرش ستاره کویر یزد
+ رییس هیات مدیره شرکت فرش خاطره کویر یزد
+ رییس هیات مدیره شرکت نساجی یزد
+ رییس هیات مدیره شرکت رنگرزی یزد
+ رییس هیات مدیره شرکت الیاف یزد
+ رییس هیات مدیره شرکت توسعه صنعت لاوان (پتروشیمی)
+ رییس هیات مدیره شرکت آرد داران
+ رییس هیات مدیره شرکت تولیدی صنایع غذایی و بازرگانی دراژه
+ مسوولیت در انجمنها و کانونهای مختلف صنفی صنایع شامل انجمن مدیران، خانه صنعت و معدن، انجمن ماکارونی، انجمن صنایع نساجی، سندیکای نساجی و ...
+ عضو اتاقهای بازرگانی ایرن  آلمان، ایران و روسیه، ایران و کانادا، ایران و چین، ایرن و فرانسه، ایرن و سوئیس و ...
+ عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یزد در دو دوره متوالی
+ مشاور استاندار یزد

کد خبر 719fde5786cc4adcb83be29cb6b75434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =