علی پروین گفته اگر جهاد کشاورزی خانه‌اش را بفروشد، در امجدیه چادر می زند و زندگی می کند. 

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، خانه علی پروین به دلیل بدهی پسرش به جهاد کشاورزی مصادره شده است و به زودی برای فروش به مزایده گذاشته می شود. 

علی پروین اعلام کرده در این صورت، در امجدیه چادر می زند و بقیه زندگی اش را در این ورزشگاه ادامه می دهد. 

بدهی پسر پروین به دولت 25 میلیارد است و ارزش خانه پروین 35 میلیارد. در بدبینانه ترین حالت بین 7 تا 10 میلیارد تومان از فروش این خانه برای پروین می ماند و حالا این سوال پیش می آید که او چرا باید در امجدیه چادر بزند؟
کد خبر 7f21823a56e743e69a699a035e51454a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناظر ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    0 2
    اینم مزد یک عمر اسطوره بودن در ایران است !! فردا گلگی نکنیم که چرا استعدادهایمان به کشورهای خارجی مهاجرت می کنند ! آیا اگر به جای خانواده پروین پای یک آقا زاده بود همینطور رفتار میشد یا اینکه با هزارتا راه میانبر و مصلحت و غیره قضیه فیصله داده میشد ! ای کاش انصاف داشتیم و با اسطوره ها اینچنین نمی کردیم .
  • سرباز ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    2 0
    ماسی سال برای امام زمان ومملکتش خدمت کردیم یک خون هفتادمیلیونی گرفتیم وپنج نفری زندگی می کنیم ایشان بیت المال کشور امام زمان غارت کرده ان وقت ناراحته که پسش بده بره خونه درشهرهای اطراف تهران باصدمیلیون بخره مگر پسر شاه حسین است
  • حقیقت گو ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    1 0
    وام گرفتی باید بدهی نیازی به فریاد کشیدن نیست خودت بروبخانه را بفروش وبدهی را بده تا بقیه یاد بگیرند تو ورزشکار هستی خوی پهلوانی داری