صدا و سیما برای تبلیغ دستاوردها و اقدامات وزارت جهاد کشاورزی خواهان مبالغی شده که بر خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، نخستین گردهمایی و کارگاه آموزشی رابطان امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی در حالی با حضور رابطان و مشاوران رؤسای جهاد کشاورزی استان‌های کشور در سالن نعمتی‌جم ساختمان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد که در این گردهمایی و کارگاه آموزشی برخی از نمایندگان و رابطان استانی مسائل و مشکلات خود را در حضور قائم مقام وزیر در امور مجلس بیان کردند. نکاتی که البته ذکر برخی از آنها صرفاً جنبه داخلی و غیررسانه‌ای داشت.

بنا بر این گزارش، در این گردهمایی خلیل آقایی، قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس شورای اسلامی خطاب به رابطان استان‌های مختلف گفت: در ارتباط با نمایندگان مجلس هیچ‌گونه مسائل و ارتباط شخصی وجود ندارد و بر اساس جایگاه حقوقی با نمایندگان مردم برخورد می‌شود.

سلیمان میرزایی، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و رابط این استان با مجلس در این جلسه پس از اشاره به مشکلات قانونی پیش روی سازمان جهاد کشاورزی استان یاد شده اظهار داشت: "به رغم این که در قانون بهره‌وری به وظیفه صداوسیما برای تبلیغ دستاوردها و اقدامات وزارت جهاد کشاورزی اشاره شده است، اما صداوسیما برای برنامه‌سازی خواهان واریز مبالغی شده که بر خلاف قانون است."

اقدامی که به‌نظر می‌رسد با توجه به موضع اخیر رئیس جمهوری در مورد نوع انعکاس اقدام‌های دولت یازدهم توسط صدا و سیما مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.



رئیس جمهور در جریان سفر به اردبیل با انتقاد از صدا و سیما گفت:دولت دست تنهاست و رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را تبیین کند و به مردم بگوید.

بنا بر این گزارش، در ادامه گردهمایی رابطان امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی، اسد شریفی، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و رابط با مجلس نیز درباره نحوه روابط با نمایندگان مجلس گفت: برای بهبود روابط با نمایندگان مجلس لازم است که حیطه روابط با نمایندگان مشخص و غالبی برای این منظور تدوین و تعیین شود که تا چه اندازه باید نظر نمایندگان مردم را جلب کرد.
کد خبر 947b3a076d9f462b844caab914c69ce4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =