احکام وزیر جهاد کشاورزی برای اعضای هیات مدیره و مدیرعاملی مؤسسه "جهاد استقلال" در دوره جدید فعالیت هیات مدیره صادر شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی پیرو صورتجلسه مجمع عمومی عادی مؤسسه "جهاد استقلال" که در تاریخ 22 مردادماه 93 برگزار شده بود، با صدور احکامی جداگانه، اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال را منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، در احکام وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان عضو غیرموظف و رئیس هیات‌مدیره مؤسسه، عبدالغفور ایران‌نژاد، به‌عنوان عضو هیات‌مدیره مؤسسه و محمدرضا شافعی‌نیا، مدیرعامل کنونی، به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل مؤسسه یادشده به مدت دو سال منصوب شدند.



از راست به چپ عبدالغفور ایران‌نژاد، محمدرضا شافعی‌نیا و محمدعلی جوادی

لازم به ذکر است، وزیر جهاد کشاورزی، همچنین از سعادت‌ا... عباسی سورکی، عضو و رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه جهاد استقلال بابت زحماتی که به‌عنوان عضو و رئیس هیات‌مدیره مؤسسه در دوره قبل کشیده، تشکر کرده است.

مؤسسه جهاد استقلال به موجب قانون لایحه الحاق بندهای 11 و 12 به قانون فهرست نهادها و مؤسسه‌های عمومی غیردولتی مصوب 11 خردادماه 1376 مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد و مؤسسه عمومی غیردولتی شناخته شده و اساسنامه آن در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه 1379 به تصویب هیات وزیران رسیده است.

به موجب تبصره ذیل ماده (3) اساسنامه، مؤسسه جهاد استقلال صرفاً از طریق شرکت‌ها و مؤسسات تابعه یا از طریق جلب یا قبول مشارکت با سایر اشخاص حقوقی یا با همکاری اشخاص حقیقی دیگر در راستای موضوع فعالیت مؤسسه اقدام می‌کند و به موجب تبصره (1) ذیل ماده (4) اساسنامه هیئت‌مدیره مؤسسه به‌عنوان مجمع عمومی شرکت‌ها و مؤسسه‌ها اتخاذ تصمیم می‌کند و ارکان آن به موجب ماده (6) اساسنامه شامل مجمع عمومی، هیئت‌مدیره، مدیرعامل و بازرسی قانونی است. به موجب ماده (2) اساسنامه مؤسسه جهاد استقلال دارای شخصیت حقوقی مستقل و استقلال مالی و اداری است که مطابق اساسنامه و قوانین و مقررات ناظر بر مؤسسه‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی اداره می‌شود.
کد خبر bf33f2d548874a58aee35455fb912bbf

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =