کشاورزی> معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی دولت دوازدهم مشاور کمیسیون کشاورزی اتاق ایران شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، به پیشنهاد محسن امینی  رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران و با صدور حکم از سوی محمدرضا رمضانی دبیرکل اتاق بازرگانی ایران، دکتر احمدعلی کیخا به سمت مشاور کمیسیون کشاورزی اتاق ایران منصوب شد.

در سوابق کاری دکتر کیخا که در دولت دوازدهم عهده دار سمت معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بوده است، مسئولیت هایی از جمله معاونت سازمان حفاظت از محیط زیست و فعالیت به عنوان نماینده مردم زابل در دوره های هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می خورد.

دکتر کیخا بر اساس حکم صادره مقرر شده که به مدت بکسال در سمت مشاور کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران فعالیت کند.ریاست این کمیسیون نیز از اواخر شهریور ماه سال جاری و به دنبال برگزاری انتخابات میان دوره ای کمیسیون های تخصصی اتاق ایران به محسن امینی سپرده شد.

امینی با موفقیت در این انتخابات برای دومین دوره متوالی توانست سکان هدایت کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران را عهده دار شود.

به گفته رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران در چارچوب برنامه ریزی برای فعالیت این کمیسیون قرار است که تصمیمات مهمی از جمله تشکیل میزهای تخصصی در بخش های مختلف کشاورزی اجرایی شود و ظرفیت بخش خصوصی نیز در تدوین راهبردهای توسعه کشاورزی استفاده بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

به نظر می رسد هیات رئیسه جدید کمیسیون کشاورزی اتقا ایران در نظر دارد با تغییر نگرش و استفاده از افراد سرشناس و با تجربه، برنامه های خود را در سطح کلان کشور عملیاتی کند.
کد خبر 95851efbf2634248a0343d9902c03e65

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =