کشاورزی> بانک کشاورزی ایران مبلغ 10 هزار میلیارد ریال را برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در زیربخش‌های مختلف زراعت، باغبانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان اختصاص داد.



مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی از اختصاص هفت‌هزار و 500 میلیارد ریال در سال 1392 و هشت‌هزار میلیارد ریال در سال 1393 برای خرید انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و پرداخت آن به متقضایان واجد شرایط به‌منظور تداوم توسعه و ارتقاء مکانیزاسیون و اهمیت تأمین به‌موقع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی خبر داد.

فرهاد فنودی گفت: با وجود محدودیت منابع در سال 1394، مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در زیربخش‌های مختلف زارعت، باغبانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان اختصاص داده شده است و دستورالعمل‌های مربوط به استان‌ها ابلاغ و در جریان پرداخت تسهیلات است.

وی افزود: در همین راستا با شرکت‌های مختف قرارداد سه‌جانبه (بانک، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت تولیدکننده یا واردکننده) برای تولید یا واردات تراکتور سنگین، کمباین سنگین، تراکتور باغی و... منعقد و دستور پرداخت تسهیلات به شعب صادر شده است.

فنودی با اشاره به افزایش 20 درصدی اعتبار سال جاری نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: اخیراً به شعب بانک تأکید شده است که پرداخت تسهیلات خرید انواع ماشین‌آلات به‌ویژه کمباین را در اولویت کاری خود قرار داده و مراتب در استان مورد بررسی قرار گیرد.

منبع:ایانا
کد خبر a4e1f852ea8c4bf4a5308327f5ecc117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =