کشاورزی> جلسه ماهانه فرماندهان بسيج حوزه وزارت امور اقتصادي و دارايي  روز شنبه 23 خرداد سال جاري به ميزباني بانك كشاورزي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بانك كشاورزي، در اين نشست دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل اين بانك ضمن اظهار مسرت وخشنودي از ميزباني اين جلسه گفت: بسيج معنايي است كه امام خميني (ره) پيش از انقلاب نهادينه كرد و فرهنگ انقلاب و پايه هاي جنبش اسلامي را بر مبناي بسيج و مديريت جهادي بنا نهاد تا سرمشق تمام حركت هاي انقلابي در منطقه شود.

وي افزود: فرهنگ بسيج  توسط مقام معظم رهبري ادامه يافت و خوشبختي بسيج ازآغاز تاكنون در پيروي از مقام ولايت فقيه بوده است.

دكتر شهيدزاده بسيج را تفكر مديريت جهادي و دريايي بيكران توصيف كرد كه هر فرد يا نهادي به قدر ظرفيت و استعداد خود مي تواند از موهبات و رهنمودهاي كاربردي آن بهره مند شود.

وي با اشاره به هدف تامين امنيت غذايي در اقتصاد مقاومتي كه وظيفه بانك كشاورزي و فرمان مقام معظم رهبري است، دست يابي به اين مهم را در گروي تفكر بسيجي به معناي اجراي موثرترين ،پيشرفته ترين و بهترين طرح ها و تكنولوژي ها دانست و تصريح كرد: بسيجي فكر كردن و مديريت جهادي داشتن يعني حركت كردن با زمان ، برنامه ريزي براي نيازهاي آتي و تبديل حرف به عمل.

شهيدزاده در پايان سخنان خود رفتار و روحيه شهدا، جانبازان و آزادگان را سرمشق گرانبهايي براي مقابله با سختي ها و موانع درراه رسيدن به هدف دانست و افزود: بانك كشاورزي در سال جديد به عنوان يك خادم، حركت بسيجي وار براي توسعه كارهاي زيربنايي و رسيدن به امنيت غذايي مطلوب را در پيش گرفته است و اجراي مطلوب عامليت خريد تضميني گندم يكي از اقدامات در اين زمينه بوده است.

بر اساس اين گزارش در ادامه اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين شاهاني نماينده ولي فقيه در بسيج وزارتخانه ها و ادارات ، در باره فرائض ماه مبارك رمضان و احاديث و روايات مرتبط سخن گفت.

اين گزارش مي افزايد در اين نشست همچنين فرماندهان بسيج حوزه وزارت امور اقتصادي و دارايي به ارائه گزارش عملكرد و بيان برنامه هاي آتي پرداختند و از شماري از فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.
کد خبر f451ea4a92494821a3f99c2815e0fc53

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =