صنایع غذایی> اقتصاد غذا- در اولین ماه سال جهش اقتصادی، شرکت بازارگستر پگاه از ثبت رکورد فروش محصولات شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، در «جشنواره مجازی رکورد» که با هدف تقدیر از عوامل موثر در رسیدن به این رکورد به صورت انلاین برگزار شد،مشخص شد که شرکت پگاه در فروردین ماه سالجاری  توانست رکورد فروش خود را در مقایسه با  مدت مشابه طی چهار سال گذشته جابجا کند.

بر پایه این گزارش، شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، با هدف ایجاد فضای رقابتی بین مدیران شعب فروش، کمپین رقابتی «جشنواره مجازی رکورد» را راه‌اندازی و در اولین ماه اجرا، ۲۹ شعبه از ۴۹ شعبه تحت پوشش شرکت موفق به تحقق بالای ۹۵ درصدی بودجه وزنی مصوب شدند.

عبداله قدوسی مدیرعامل هلدینگ پگاه با تقدیر از تلاش مدیران برگزیده از اهمیت توسعه فروش و برنامه‌ریزی  یاد کرد و گفت: شرکت سال گذشته رکورد دریافت شیر خام را به ثبت رساند و امسال هدفش جذب ۴هزارتن شیر خام است.

وی بر حفظ کرامت سرمایه های انسانی شرکت تاکید کرد و افزود: پگاه با اتکا به سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد خود، جایگاهش در ارتقای سلامت جامعه را بار دیگر ارتقا خواهد داد.

خسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری نیز به حساسیت حضور کامل و پررنگ در بازار و برنامه ریزی‌های صورت گرفته گفت: مشوق‌هایی پیش‌بینی شده تا این هدف محقق شود اما نباید از اهمیت  مدیریت زمان ویزیت، هدفگذاری دقیق و داشتن برنامه عملیاتی برای شعب (جهت تحقق بودجه ریالی و مقداری) هم غافل بود.

او  ابراز امیدواری کرد: شعب باقیمانده نیز ماه آینده با تلاش بیشتر بتوانند به لیست منتخبین این جشنواره بپیوندند.

گفتنی است شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه از ادغام ۵ شرکت بازارگستر مناطق پنجگانه و از ابتدای سال 99 تشکیل شده تا با مدیریت واحد و به صورت کشوری نسبت به بازاریابی و فروش محصولات شرکت پگاه درسطح کشور اقدام کنند.

کد خبر a4fad24505a7412ab2dd26dd3e824136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =