۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
«ایلی» یک برند قهوه است که در تریستا ایتالیا تولید می شود و نوعی میکس قهوه تولید می کند.

قهوه آسیاب نشده، دانه های آسیاب شده و کپسول های مخصوص از دیگر محصولاتی است که ایلی عرضه می کند.
تاریخچه قهوه ایلی به زمان پایه گذاری این شرکت توسط «فرانسیسکو ایلی و خانواده او برمی گردد.او که در تمسوار مجارستان متولد شده بود در خلال جنگ جهانی اول و به عنوان افسر ارتش به تریستا آمد.
او بعد از جنگ نیز در همان جا که اخیرا تحت فرمان کشور ایتالیا درآمده است ماندگار شد و در سال 1933 تصمیم گرفت یک کسب و کار در زمینه قهوه و کاکائو راه اندازی کند که نهایتا شرکت وی با تمرکز بر قهوه به ادامه فعالیت خود پرداخت.
از همان ابتدا فرانسیسکو ایلی علاقه زیادی به قهوه اسپرسو داشت و همین امر سبب شد که او در سال 1935 اولین دستگاه اتوماتیک قهوه ساز امروزی را بسازد.
او همچنین سیستم جدیدی در بسته بندی قهوه ابداع کرد که در آن قوطی های قهوه با گاز بی اثر و تحت فشار بسته بندی می شدند، در این فرایند که به جای هوا از گاز بی اثر استفاده می شد سبب شد قهوه با کیفیت بهتری بماند زیرا هیچگونه واکنشی با گاز بی اثر نمیتوانست داشته باشد.
قهوه های ایلی میکسی از قهوه دانه های عربیکا هستند که از مناطق و منابع مختلفی تامین می شوند.قهوه های آسیاب شده ایلی در بسته های استیل و تحت فشار بسته بندی و عرضه می شوند .

در حال حاضر پسر ارنستو ایلی یعنی آندره ایلی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ایلی است و خواهرش آنا و برادرش ریکاردو ایلی نیز در هیات مدیره مشغول به کار هستند .برند ایلی امروزه در بسیاری از کشورها عرضه می شود و طرفداران بسیاری هم دارد.
شرکت ایلی یک شرکت بین المللی است و محصولاتش را در 131 کشور به فروش می رساند.
ایلی از چندین شرکت تشکیل شده که به جز ایتالیا در امریکای شمالی، فرانسه، اسپانیا و آلمان با حدود 700 کارمند مشغول به فعالیت هستند.
راستی گفتنی است ایلی در بیشتر کافی شاپهای تهران هم طرفداران خاص خود را دارد.

منبع:تیتر 20
کد خبر a51fe733db974a1bb412f461af9fd7df

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =