صنایع غذایی> هفته‌ گذشته، هفته‌ عجیبی در دنیا بوده که مک‌دونالدز ایتالیا آن را با بیان جدید و شیرینی از برگر کلاسیک، تکمیل کرده‌است. این محصول جدید Sweety Con Nutella (شیرینی با نوتلا) نام دارد.

به گزارش ام بی ای نیوز، مک‌دونالدز ایتالیا این محصول لذت‌بخش خود را در فیس‌بوک اعلام کرد و قصد داشت بتواند راه خود را در سایه‌ سنگین بحث‌های مرتبط با جابه‌حایی‌های سیاسی آمریکا باز کند و مورد توجه قرار گیرد.

دور از ذهن نیست که مک‌دونالدز ایتالیا مبدع این محصول باشد. هر چه باشد، ایتالیا مهد رنسانس و مهم‌تر از آن، خود نوتلاست. پیترو فررو، قناد ایتالیایی، این شیرینی محبوب را در سال 1946 به وجود آورد که طبق گفته‌‌های سایت نوتلا، همنشین بسیار مناسبی برای نان بود. اما او احتمالا هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که یک فست‌فود زنجیره‌ای جهانی که معتقد است تاکنون بیش از 99 میلیارد نفر را پذیرا بوده، از این محصول در منوی همیشه در حال تغییرش بهره ببرد. برای مک‌دونالدز که همیشه به دنبال ایجاد تنوع و ثبات در مشتری‌های خود است؛ چه چیزی بهتر است از یک شکلات نرم و کرمی بر روی نان داغ و تست شده؟


کد خبر aa62586956524b98bc0713d6f231c7c5

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =