وزارت جهاد کشاورزی ضمن رد ادعای کذب مطرح شده در روزنامه شرق اعلام کرد که انحصارزدایی و حذف امضاهای طلایی در زمینه تامین نهاده های دام و طیور از افتخارات این وزارت در دولت تدبیر و امید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به ادعای کذب مطرح شده در روزنامه شرق مبنی بر وجود انحصار در بازار نهاده های دام و طیور توضیحاتی منتشر کرد.متن این توضیحات به شرح زیر است:

انحصارزدایی و حذف امضاهای طلایی در زمینه تامین نهاده های دام و طیور از افتخارات وزارت جهاد کشاورزی در دولت تدبیر و امید بوده است و ادعای حمایت این وزارت از انحصار در واردات و فرد نامبرده شده در یادداشت روزنامه شرق از اساس باطل است.

این گزارش با تاکید بر این که به هیچ وجه انحصاری در واردات نهاده های دامی وجود ندارد،ادامه می دهد:همانطور که به طور مکرر اعلام شده است همه متقاضیان شامل تولیدکنندگان و بازرگانان اعم از حقوقی و یا حقیقی بدون مراجعه به وزارت جهاد کشاورزی و فقط با رعایت مسایل بهداشتی و قرنطینه ای می توانند نسبت به واردات نهاده های دامی مورد نیاز اقدام کنند.

در ادامه این گزارش،آمده است: وزارت جهاد کشاورزی اقدام برای پیگیری حقوقی در خصوص نسبت کذب و ناروای طرح شده توسط روزنامه شرق به وزیر جهاد کشاورزی را برای خود محفوظ می داند.
کد خبر b092d626a338408f93bffc961bcc5157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =